betulkaraca
Sanki bütün dünyaya emir vermişler çocuk istismarı üzerine sapıklıkları konu edin demişler gibi çoğu romanda bu işleniyor. Sıktınız artık konu mu bulamıyorsunuz? Manyaklıktan mide kalmadı . Karşıyım bu tarz roman yazanlara da, okuyup keyif alanlara da. Çocukların ve hayvanların üzerine işlenen manyaklıkları reddediyorum. Edebiyat bu değildir. Bunlar toplumların çöküyor olduğunun göstergesidir. Ne polisi işe yarar ne politikacısı ne halkı. Basit bir konu bile çok güzel işlenebilir. Ne polisiyeler var. Sapıklık olmadan da suç kitabı yazılabilir.. Bu kitabı okumayacağım bunu da yarım bıraktım.