sanemcan07
Bu kitabı ilk okuyuşum neredeyse iki ay sürdü.Tanrım ne kadar saçma, ne kadar sıkıcı dedim durdum. Günlerce elimi sürmediğim oldu.Normalde sevmediğim kitapları bitirmek için uğraşmam.Ama neden bilmiyorum bırakmadım bunu azmettim ve bitirdim.Kitap bitti.Fırlattım kenara bir geceyarısı.Ve dedim ki: Bunun için mi bu kadar uğraştım.Berbattı.henüz bir dakika geçmedi.Düşünmeye başladım.Anlamıştım.Ve kendimi dünyanın en özel insanı gibi hissettim.Tekrar okudum.Zaman zaman yine okuyorum.Neden yaşadığımı daha iyi anlayabiliyorum.
Richard Bach'ın bütün kitapları çok güzel ama bu tadı diğerlerinde bulamadım.