Sahilde Defne
Kaşif
Bitirdim ve kapağı 'ben ne okudum şimdi,' diye kapattım. Sonra da basit, tuhaf ama akılda kalıcı bir hikaye olduğunda karar kıldım. Yazarın tarzı bütün eserlerinde aynı mıdır bilmiyorum ama farklı bir anlatı biçimi istiyorsanız şans verebilirsiniz.