nur-dem
Kitapkurdu
kitap harika.......akıcı....anlaşılır...konusu çok değişik....60lı yıllar ve daha öncesi ırk ayrımını irdeleyen güzel bir kitap....kitap konularında ;benim gibi kategori ayırmayan,her çeşit konusu olan kitapları okuyan,kitap severlere okumalarını tavsiye ederim...