doktor-kitapkurdu
Aile, kardeşlik ilişkileri, ırkçılık kavramları işlenmiş. Kesinlikle insanı saran, çok akıcı ve çok duygu dolu bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca okuyucuya istediğini veriyor :)