okur.pusulasi
Kitapkurdu
Mehmet Teber imzalı olur da beğenilmez ki, harika işler yapan, yüreği tüm çocuklar için çarpan bir yazar. Olay öyküsü, anlatımı ile farkındalık katan bir kitap. Kızım çok sevdi, teknolojinin yararları ve zararları hakkında sohbet ettik kitabı bitirdiğinde. Yolu çocuk ile kesişen herkes okumalı. Daha da çok yazsın Mehmet Teber biz okuyalım.