S. Canbolat
Kaşif
Kitabı okurken başlarda bazı bölümler çok basit gibi geliyordu ama okudukça konu ve karakter içine aldı ve alt metin olarak çok değerli noktalara değinen bir iç döküşe dönüştü. Kitap devam ederken ve bittiğinde çok zevk aldım ve değerli bir kitap okuduğuma emin oldum.