Ve Gelecek Geldi & Tekno-Yaşam Üzerine Ahir Düşünceler
Ve Gelecek Geldi & Tekno-Yaşam Üzerine Ahir Düşünceler Ürüne Git
sessizlimann
yazarın çalışmalarını takip ediyorum. geçenlerde gördüm bu kitabı da kenara çekilip bir iki saat içinde bitirdim.yine çok sağlamdı. insanlığın kendi ürettiği teknolojilerle kurduğu, daha doğrusu kuramadığı ilişkiyi inceliyor. elbette gazete dilinde yazılmamış, metne yoğunlaşmak gerekiyor. Teknoloji-toplum-insan-özgürlük-bağımlılık meseleleri üzerine kafa yoranlara özellikle tavsiye olunur