İlker
Kaşif
Kitap gotik tarz olarak geçiyormuş. Daha önce bu tarz bir kitap okumamıştım. Genel itibariyle ana karakterin açgözlülüğünden dolayı başına gelenleri anlatan içerisinde dini motifleri barındıran bir kitap. Eser baş kahramanımız bir dini lider olmasına rağmen açgözlülüğün insan üzerinde nasıl bir tesir de bulunduğunu ve bunun sonucunda insanların neler kaybedebileceklerini nasıl bir ızdırapla karşılaşabileceklerini çok güzel bir şekilde anlatmış. Eser ele alınış şekli itibariyle yer yer biraz karışık olsa da genel olarak sürükleyici bir nitelikte. Kitabın konusu siz okurken kasvetli bir havaya büründüğü yerlerde betimlemeleri beğenmekle beraber bazı kısımlar hem betimlemeler hem de genel olarak ele alınış şekliyle bence biraz sorunlu olmuş. Bunların dışında kitabın ücretinin düşük olması ve ince olması sebebiyle alınıp tek seferde okunabilecek bir eser.