mehpareogt
Kitapkurdu
Okumaya değer bir kitap. İlk başlarda okurken bıraksam mı diye düşündüm ancak 20. sayfadan sonra olaylar ilerlemeye başlayınca birden sardı. Kısacası okuduğuma pişman olmadığım bir kitap oldu.