tamriko
Kitapkurdu
Bayıldım. Harika bir kitap çocuklar için olsada ben bile zevkle okudum çok anlamlı çok duyarlı çok gerçekçi haklı olarak yapılan protestolar. Bu kadar kısa ama çok şey anlatan çok önemli bitmeyen bir konuyu harika çizimlerle muhteşem anlatılmış. Keşke devamıda gelse...