Lethe93
Bilge
Konu ve kurgu çok güzel. İnsanın en çıplak hali, ölüm karşısındaki çaresizliğimiz. Doğuyoruz ve ölüyoruz, hayat iki kapılı bir han arasında geçirdiğimiz gündüz ve gecelerden ibaret. Konu ne kadar güzelse ve özgünse anlatım o kadar sıkıcı ve kötüydü. Bir kitabın güzel olması için sadece üslup ya da sadece konu yetmiyor. Bu haliyle bu kitap benim için ortalamanın üstüne çıkmıyor maalesef.