Nur Pınar KALEM
Romanı çok beğendim, Kavin'in hikayesi beni öyle bir içine çekti ki romanı okurken zaman nasıl geçti anlamadım. Hem sonunu merak ettiğim hem de hemen bitmesin diye yavaş yavaş okumaya çalıştığım bir kitap oldu. Yazarının kalemine sağlık.