Her Şey Ben Yaşarken Oldu
Her Şey Ben Yaşarken Oldu Ürüne Git
okurtuğba
Kaşif
Sonda söyleyeceğimi başta söylemek istiyorum efendim kitabı okuyun şiddetle, dehşetle tavsiye ediyorum.Hak ettiği değeri henüz görmemiş, yeterince duyulmamış bir yazar Mustafa Becit ve ilk kitabıdır.tavsiye üzerine aldığım ve ertelememin pişmanlığını iliklerime kadar hissettiğim, kurgusuyla beni sarsan, elimden bırakamadığım müthiş bir psikolojik gerilim-polisiye kitabı diyebiliriz.Barış Özcan’ın da kitapla ilgili YouTube’da bir video paylaşımı var.Kitabın yazım aşamasına yakından şahit hatta ilk taslak okumasını bile yapmış.Gelelim konuya, bir kadın ve üç erkeğin iç içe geçmiş ya da geçirilmiş hayatlarıyla sanki satranç oynar gibi bu karakterleri evirmiş çevirmiş harmanlamış yazar. Gizem içinde gizem. Bir de katilimiz var. Karakterler bir anlam arayışı içindeler, içindeki boşlukları ne ile, nasıl dolduracaklarının arayışındalar.PDR eğitimi almış yazar bunu kitapta Freud, Jung ve Gazali’nin düşüncelerine yer verişi ve konuyu bu düşünce akımları etrafında süslemesiyle görüyoruz.