BarutPaşa
Kitapkurdu
Okuduğum en akıcı ve sürükleyici romanlardan biriydi. Her bölümü çok güzeldi ama finaline bayıldım. Polisiye seven herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.