besmed
Filmini izledim.Emma stone oyunculuğu çok iyi.Kitabıda çok güzel olacağını düşünüyorum.Ama şu amerikalıları anlamak zor zencilere çocuklarını bırakabiliyorlar ,ev eşyalarını bırakamıyorlar.Zencilerde bir garip beyaz çocukları gayet iyi yetiştiriyorlar.O çocuklar büyüyüp onlara kötülük yapacak biraz bizim ülkeye ters gibi.