Ayse Gunay
Kitapkurdu
4. sınıfa geçen oğlum çok severek okudu.Tekrar tekrar okudu.Teknoloji bağımlılığının ne kadar kötü olduğunu,kardeşiyle olan bağına zarar verdiğini anlattı.