Coral_ 301
Üstat
Daha ayrıntılı olmasını beklerdim.Göçmenlerin yaşadıkları olay kısa geçti.Kitabın sonu çabuk bitti, çocuğun büyümesini-geleceklerini merak ederek bitirdim kitabı.Çabuk okudum. Tavsiye edilebilir.