olympea
Üstat
Kahramanın iki güne sığdırdığı aksiyona yakışmayan son oldu bence. Covid salgınından önce yazılıp gerçeğe bu kadar yakın olması da ayrı bir soru işareti oldu benim için. Ama bence salgından daha önemli olansa insanın dünya için nasıl bir tehdit olduğunu çok güzel anlatması olmuş.