olympea
Üstat
Ortalama bir polisiye kitabı çünkü biraz dikkat ederseniz kitabın başında katili bulabilirsiniz. Konu olarak akıcı ama gerilim pek yoktu içinde ve sonu devamı gelecek gibi bitmiş. Çeviri olarak da güzeldi kolay okunuyor.