Nihan Ak
Kitabı 2 gün önce bitirdim... çok güzel akıcı hakikaten elinizden bırakamayacağınız bir kitap... Yalnız sonu benim beklediğim gibi bitmedi... aslında nasıl birşey bekliyordum bilmiyorum ama beni tatmin etmedi... Beni en çok şaşırtan da skeeter ın hayatının aslında yazarın yaşadıkları olması...