Ahmet Dikimoğlu
hayatımda okuduğum en güzel kitaptı ben bu kitabın tadına doyamadım…konusu ırkçılık gibi önemli üstünde durulması gereken konulardan biri. konu 1960’lı yıllarda geçiyor… siyahilere yapılan haksızlıkları çok güzel bir şekilde anlatıyor.yazar kitabın sonunda şu mesajı veriyor: biz sadece iki insanız. bizi ayıran çok fazla şey yok. benim sandığım kadar farklı değiliz…