okuma-yazma delisi
Kitapkurdu
Bu türde çok okumuş biri olarak satın almaya değecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Karakter derinliği, gelişimi ve inandırıcılığı yok maalesef. Karakterler bazen ergenler gibi davranıp düşünüyorlar; oysa ki biri yirmilerinin, diğeri otuzlarının ortasında. Yazar belki devam kitaplarında daha iyi bir iş çıkarmış olabilir ama açıkçası onları alacak ya da vakit ayırıp okuyacak kadar bende heyecan yaratmadı. 2/5