nolly
kitabı az önce bitirdim. Anlatımı sonlara doğru sizi daha da bir sarmalıyor. İlk sayfalarda romana tutunmak ve o ruhani hissiyata kapılmakta zorlanabilirsiniz. Fakat kitabı bitirdiğimde içimde bir yerde bir boşluğun oluştuğunu ve hayatı sorgulama şansı verdiğini hissettim. Her kitapta bunu bulamazsınız. Romana gelince; bir ailenin 3 kuşak boyunca ele alınmasını, aile bağlarını, kadersel örgüleri ve bolca monolog barındıran bölümleri olan güzel bir kitap.