zeday
Merak ettiğim bir kitaptı. Kısa sürede okudum. Çok akıcı, yormayan tasvirler, yalın bir dil, sürükleyici bir senaryo. Elimden bırakamadım. uzun zamandır böyle güzel bir kitap okumamıştım. kendimden yerler buldum. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim