kitapaskım
Kitapkurdu
Uzun zaman önce almıştım.Yeni okudum.Hocamizin siyer kitabını da okumuştum.Muslumanliga objektif bakışı, tenkit ve öğütleri cok manidar.Her an yol ayrimindayiz.Ne yöne ve kimin için gittiğinizi bir daha düşünün.