Sevgi Özkurt
kitabın ilk sayfalarını okurken çok sıkılıp,bırakıp bırakmamak arasında kalıp zorla devam etmiştim ve iyiki devam etmişim.güzel bir kitaptı,yalnız sonu benm için havada kaldı,daha net bitebilirdi.yine de tavsiye edilir...