n.serra
Hem kitabı güzel,hem filmi güzel... İnsanın içine işliyor.. O yıllarda zencilere yapılan haksızlıklar ve onların gözler önüne serilmesi bir millet için çok acı bir gerçek bence... Mutlaka okunmalı bu kitap,gerçekten çok etkilendim...