sinemyagcier
Yazarın ilk romanım olmasına karşılık çok başarılı ..<br />Akıcı uslubu okumayı kolaylaştırıyor,aynı zamanda sürükleyici..<br />Güzel bir roman,tavsiye ederim.<br />Şu noktaya da değinmeden geçemiyeceğim yazarın roman içinde geçen kara kalem çalışmaları son derece mükemmel ...<br />Elinize yüreğinize sağlık !!!