Gözlemcileri Gözlemleyenin Gözlemi
Gözlemcileri Gözlemleyenin Gözlemi Ürüne Git
Sibel_Ksk
Kaşif
Açıkçası yazar bir şeyler denemiş ama olmamış. Fikir güzel, ilk bölümler belirli vaatler içeriyor ancak sonuna doğru çok fazla konuyu birbirine bağlayıp kitaba dahil edeyim derken kitabın kurgusundan ve amacından sapmış. Her bölüm tek cümlelik ancak kelimelerin arasına virgül koyup yazmak onları tek cümle yapmıyor. Orijinal dilinde de mi böyledir bilemiyorum ancak türkçe çevirisinde gayet nokta konması gereken bitmiş cümleler vardı ve belirttiğim gibi virgül onları tek cümle yapmıyor. En sevdiğim kısım herhalde Mantıkçı D. ile konuşma ve en sonunda çöldeki tesis kısmı oldu. Ama kitap başlangıçta vadettiğini veremedi.