Pınar Zengin
Kaşif
Kitap kısmen otobiyografik bir hikaye. Bir kadın anlatıcı tarafından anlatılan bir monolog şeklinde ilerliyor. Anlatıcının çocukluğu ve gençliğinden başlayarak, hayatının farklı dönemlerini ele alan bu kitapta, o kadar etkileyici bir anlatımla aktarılıyor ki bunlar, okurken anekdot okuyormuş gibi değil de baştan sona hayatına tanıklık ediyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz. Kitabın arka kapağında ‘aşırı kontrolcü bir anne’ ve ‘takıntılı bir baba’ ifadeleri yer alıyor. Bu durum hepimizin kendi ebeveynlerinden az çok gördüğü tavır ve davranışlar da var, yer yer tebessümle yer yer kahkahalarla okudum bu kısımları. Çok keyifli, çok eğlenceli bir kitap olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. Okumanız tavsiyemdir.