tsarikaya79
Kitapkurdu
Ben aslında bu kitabı yanlışlıkla aldım. Ancak başladıktan sonra elimden bırakamadım. Sizin de hayatınızda mutlaka bu romanın kahramanı gibi insanlar olmuştur. Seri katil konularını sevenler için fena değil. Ancak yetişkinlerin okuması gerek diye düşünüyorum.