Gozde İPEK
ilk okuduğum andan itibaren etkilendiğim bir kitap oldu onların o sıkıntısı yaşamını resmen hissettim çok keyif aldığım bir kitap diyebilirim iki günde bitirdim . malesef günümüzde de bu tarz olayları sıkça duyuyoruz