ferigim10
Kitapkurdu
Okuduktan sonra duygularımı dile getirmekte zorlandım. Romanya tarihi hakkında öğrendiğim bilgiler beni çok üzdü ama herkesin bilmesi gereken gerçekler. Bir de tarih eşliğinde orada zulüm gören kadınların hikayesini okumak daha çok etkiledi beni. Mükemmel bir kitap. Kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum. Kalemine yüreğine sağlık yazarımın.