Bade Baran
Kaşif
Gerçekten de beni ikilemde bırakan, okuma hevesimi yarıda kesen, böylece yarım bıraktığım bir kitap oldu. Yani hikâyesi fena olmasa da yazarın üslubunun merak uyandırmadığını söyleyebilirim.