Keziban IŞIK
Kitapkurdu
Anlatımı güzel , dili akıcı.Sayfalar o kadar kalın kağıda basılmasa ve bölüm aralarında boş bırakılan sayfalar olmasa daha iyi olurmuş.Kitabın kalınlığına bakıp dolu dolu bir kurgu beklentim boşa çıktı.