Hamit Atalay
Yazarımızı tebrik ediyorum; Yazar o kadar güzel ve akıcı anlatmış ki Romanı okurken içerisinde kayboluyordum bir nefeste bitirmek istiyordum her satırında kan ve göz yaşı olması Erzurum halkının evlerinden yurtlarından lav edilemsi içlerimizi acıtıyordu, rabbim tekrarını yaşatmasın. Şiddetle tavsiye ediyorum……