battalkartal
Yeni bir yazar yeni bir seri. Ahım şahım bir kitap değildi. İşlenen aşk bana biraz yavan geldi.Ben hissedemedim.Birde olaylar biraz yavaş gelişme gösterdi.Bunu dışında bazı diyaloglar cidden iyiydi.İkizlere bayıldım.Özelliklede Nicole karakterdi müthişti.En merak ettiğim kitap onun hikayesinin anlatıldığı kitap.