gülsüm biricik
Bilge
yani ilk baştaki yorumların süsüne aldanıp çok etkileyici bişey bekliyordum ama normal sıradan akıcı bi kitap orda yaşanan gerçekliğin acısını hissettiremedi. ilk üç bölümde zaten betimlemeler yordu akmayacak belliki demiştim sonra açıldı hızlı ilerledi ama dediğim gibi vaaaooov bi kitap da değil