irem avcu
Kaşif
Yazarın bir ayını okuyoruz günlük şeklinde. Kapağından dolayı biraz önyargılıydım aslında ama kapağına göre yargılanmaması gerektiğini okuyunca anladım. Fikir ve yazarın dili gayet akıcı ve eğlenceli. Bir çırpıda bitti.