Cengiz7.28
Kaşif
1.Dünya Savaşı'nın patlamasının hemen öncesinde Avrupa diplomasi trafiği şahane anlatılmış. Çeviri de oldukça güzel. Dil ve anlatım kusursuz. Okuyacak olanlar için naçizane bir tavsiyede bulunayım: kitapta, doğası gereği, çok fazla diplomat ve devlet adamı ismi var. Öncesinde büyük devletlerin üst düzey temsilcilerinin isimlerine aşina olsanız iyi olur. Ama bilmelisiniz ki kitap bu kalabalık kahramanlar sarmalını anlatarak sürece başlıyor. Ben çok beğendim ve tavsiye ederim. Özellikle bitiriş cümlesindeki benzetme şahaneydi...