Aslı Zengin
Kitapkurdu
Kitabı büyük beklentiyle almıştım ama maalesef bana geçmedi, otobiyografik bir anlatı ama çok kopuk geldi, duygu derinliği bulamadım veya benim duygularıma hitap etmedi. Bazen keyif alsam da genel olarak ne çerezlik ne çok derin arada bir kitap oldu