Bilge N
Kitapkurdu
çocuk ya da genç bir kadın olarak yazarla ortak şeyler hissettiğimizi düşünüyorum. kitabı anadolu'da, gelenekselliğin hakim olduğu bir ilçede büyüyen bir kadın yazmış deseler inanırım. italya'nın da gelenekçisi varmış demek ki.. benim için akıp giden bir kitaptı. travmalarıyla bazen dalga geçmesi bazen de mücadele etmeye çalışması kitabı benim için ilgi çekici kıldı. kitap, nasıl ebeveyn olunmayacağına dair bir okuma olarak kabul edilebilir. evlatlarını, kendi muhteşem benlik ve hayatlarının uzantısı olarak gören tüm anne babalara gelsin..