kitapkurduolmayolunda
Üstat
Keyifle okudum. Kucuk bir kızın kendi gözünden cocukluğu hem güldürüyor hem de hüzünlendiriyor. “Babamın söz verdiği şeyi alması için ne yapmalıyım çarpım tablosunu unutup tekrar mı ezberlemeliyim” dediği anın etkisinde kaldım. Ebeveynlerimiz bizi korumaya calısırken ne kadar da çok yaralıyorlar