yeler66
Kaşif
Bu kitapta inanılmaz derecede fazla iniş çıkış vardı. Ana karakter Sarah’ı başta anlayabildiğimi düşündüm ama ilerledikçe ona olan hislerim sürekli değişti — bazen üzüldüm, bazen sinirlendim, bazen de tamamen uzaklaştım. Diğer karakterler çok derin değildi ve bu da hikâyeye bağlanmamı zorlaştırdı. Yine de yazarın, okurun algısını sürekli manipüle etme biçimini gerçekten ilginç buldum. “Anne”, bir gerilim romanı olmanın ötesinde; annelik, evlilik ve kadınlara yüklenen toplumsal roller üzerine düşündüren bir psikolojik roman. Genel olarak psikolojik yönü güçlü ama karakter bağı kurmakta zorlayan bir roman oldu benim için.