FEYZA ÇALIŞKAN
Kaşif
Nasıl anlatacağımı, özetleyeceğimi bilemediğim bir kitaptı Badem Ağacı. Filistin desem sanırım ne demek istediğimi anlarsınız. 1955'ten 2009'a kadar Ahmed'in yaşadıklarının anlatıldığı sayfalarda duygularınıza hâkim olmanız mümkün değil. Ahmed...Zulüm altındaki topraklarda ailesiyle ( ailesinden hayatta kalanlarla) yaşamaya çalışan bir matematik dehası. Ahmed'in babası: Olgun, yaşadıklarına rağmen mantığını kaybetmeyen, hep evladına destek olan, öyle bir baba figürü ki...Gözlerim dolarak okuduğum satırlardan daha fazla bahsetmeyeceğim ama merak ettiyseniz mutlaka okuyun.