emre selin
Üstat
Hikayede ara ara kopukluklar hissetsem de güzel bir hikayeydi. Kitabın ismi balıkçı ve oğlu olsa da ben annenin ve anne hislerinin daha ön planda olduğunu düşündüm. Hüzünlü ve güzel, sonunu az çok tahmin edebildiğim, umduğum gibi bitsin istediğim ve öyle biten bir solukluk bir kitap.