G.. ylçn
Üstat
Kalbimde ve aklımda iz bırakacak bir kitap okudum, yazarın kalemi, okuyucuya buluşturma şekli yalın olabildiğince akıcıydı... gelelim kitaba; Ahmed, nasıl bir zekan vardı senin kıskanmamak elde değil. bulunduğu ülkede zor şartlarda yasamaya çalışması, bir çok kayıpları, sevdaları... hayatını daha iyi idame ettirebilmesi için babasının yüksek öngörüsü ve zekasıyla yurt dışına açılmasıyla başlıyor hikaye...açlık, sefalet, savaş, ölümler, kalımlar hepsi bu eserde... lütfen kitabı temin edin ve okuyun şahane bir eser.