s_aygun
Güzel bir romandı. Okurken başlarda biraz sıkıcı gelir gibi oldu fakat ilerledikçe beni içine aldı. Özellikle sonları çok hoşuma gitti. Farklı bir dünya hakkında bir fikir sahibi olmamı sağladı okumanızı tavsiye ederim.