haakyuz
Ortaokula giden yeğenimin okuduğu bir kitap bu. Çok beğenmiş. Akıcı çabuk bitirebilir bir kitap. Gerçekçi olmayan bir hikayesi var ama zevkle okunabiliyor. tavsiye ediyoruz.